Nekad Southgard | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Southgard

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198114493342/

Ditt Hex-ID: 11000010931539e

Vad är din discord tagg? Southgard#1431

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte eftersom jag inte gjorde något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag kom ig så var en i mitt gäng där och sa att vi behövde hjälpa några vid sjukhuset. Vi åkte dit och sedan så hjälpte vi dom att komma från polisen. Sen så ser vi en som är med i ett gäng som vi har beef med och eftersom han har handfängsel på sig så väljer att bära upp honom och sedan dra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom att det var typ inga vid sjukhuset och ingen hade vapen eller någonting på sig. Vi bärde bara upp en grabb som våra gäng har beef med och sedan drog direkt. Allting tog mindre än 30 sekunder och ingen hann ens fatta att det var det var en kidnappning. Jag fattar inte riktigt varför jag ens blev bannad eftersom jag utgick för suntförnuft och inte gjorde något regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, dom flesta var felaktiga eller bara några små bans. Den största bannen jag har fått var c-logg men det var när jag var ny till att rpa och bara hade rpat i någon månad. Den här gången så gjorde jag inte något fel så jag har inte riktigt lärt mig något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda eftersom jag inte gjorde något fel och utgick från sunförnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig någonting eftersom att jag inte gjorde något fel eller regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka