Soulmate123 | Ansökan till Staff [Donation]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soulmate123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: soulmate1847

Ange ditt födelsedatum 4 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kommer hjälpa folk och om jag hjälper folk så blir jag glad och dom blir glada och om det är mycket folk i väntrum så kommer jag kunna hjälpa folk med saker som dom behöver hjälp med jag kommer också vara en aktiv staff som kommer kunna ta mitt ansvar som staff också jag kommer också om folk behöver sina roller så kommer jag kunna göra såna saker snabbt jag vill också att unive har ett gott ryckte och inte ett dåligt ryckte och det är ju upp till staffsen och om jag blir staff nu så vill jag ju klart unives bästa med att hjälpa servern och saker jag vill att folk ska vara glada när dom kommer in och det är ju alltid up till staff och spelare jag kommer också kunna specca mycket och kunna göra saker som gör folk glada blir glada och jag kommer vara aktiv i /report och /help om dom behöver en ress eller något kommer försöka vara en aktiv staff och en staff som gör så folk blir glad och det känns som en utmaning att vara staff men om jag blir staff så kommer det vara kul och en ära att man får vara helper på sveriges största rp server det kommer inte vara lätt men man får lära sig så jag vill alltid förbättras inom saker jag kommer kunna hjälpa discorden och forumet och sjävla fivem servern jag kommer också kunna ta återgäder på folk som bryter mot reglerna och sånt för så sklriver jag en /m och sen hans id sen en kick om han inte tar åt sig får jag dp svbanna han eller ge han en ban på lite längre för det är tråkigt att vara med folk som bryter mot reglena.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att rp inte har blivit så seriös och mycket fear rp inom krim rp. sen så har det blivit värre mot tjejer är också nått jag har märkt är väldigt dålig då jag själv har en tjejvän som rpar på Unive och hon blir alltid utsatt för något varje gång hon är inne .Lallet och det sunda förnuftet, det är det som varit problemet länge på servern. Sedan finns det ju såklart mer men det här är saker jag tycker behövs prioritering på. FEARP den är väldig grov i nu fallet detta måste bli bättre folk vi bara fearrpa för att dem inte vill tappa deras vapen men detta måste få ett slut omgående och jag vill lägga min tid för att förbättra detta!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sammarbeta och mycket fokus på rpandet. det här med att pitta, hoppa ut, skjuta och sen in i bilen och följa efter dom. jag vet att pitta, shoot on sight är ett propleblemspelbeteende är väldigt strikta åtegärder på redan.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig ligger det i en hög prio att ta denna rollen på allvar och utföra sitt ärende på ett bra sätt. om man agerar snyggt så förbättras synen på oss staff. och det är viktigt att hjälpa dom som är nya på servern så att synen på oss staffs förbättras och att dom inte ser oss som ett hot.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Vardagar Jag ska försöka vara aktiv från 16:00-22:00 med pauser där emellan Helger 12:00-01:00 med pauser där emellan Lov 12:00-01:00 med pauser där emellan.

Hur länge har du spelat på Unive? 14 december 2021 gick jag med i discorden men blev bannad någon gång men tror den var felaktig för jag hade kvar rollerna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? har ansökt till staff innan och blev då faktiskt godkänd men klarade inte den muntilga delen. Erfarenheterna jag har är väll lite commands isåfall men inte mer än så, kan lite commands som: /ban id/hex längd anledning /kick id du kickar någon /unban du unbannar någon med hjälp av deras hex id /noclip man blir osynlig och man kan specca folk /revive sen id /freeze id /tpm går till din mark

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka