Accepterad Sosa | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131441513/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ceb969

Vad är din discord tagg? 300aik

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett mistag som förstörde rp:n ig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle åka till valmo plocket för att titta till där eftersom att vi hade 4 springisar fast sedan så kom det en kille med ett vapen och började rikta mot oss, fast vi hade redan vapen framme så vi började rikta mot han och sedan så sköt han mig till dötts och min kompis dödade han. Jag såg mig omkring och såg att ingen annan var där förutom jag, min polare och han. Så jag var dum och skrev ''ta mig till sjukan fort'' fast jag tänkte inte på konsekvenserna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag hade begått ett mistag som förstörde rp:n och därför fick jag konsekvenser till det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här är min första ban på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att börja skriva på mitt tangentbord fast så dum som jag var så skrev jag ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att meta gaming är jätte tråkigt sätt att rp:a på unive och att man inte ska skriva ooc under ett scenario eftersom att det kan få dig bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka