Sosa | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Roy

Ditt discordnamn: 300aik

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag har rpat i ungerfär 4 månader nu som kriminell och är trött på alla som ska bryta regler runt om mig hela tiden. Och på morgonen/sent på natten så är det väldigt många som bryter regler för att det inte är staffs inne på servern. Jag tänker att jag är väldigt aktiv och kan bidra till att hjälpa alla i deras scenarion eller vad de nu gör ig. Jag kommer också kunna vara väldigt aktiv i support och ig när folk skriver /helps och /reports. Jag är också inte den typen av person som är på min kompis sida mer än den andras. Om någon gör fel så ska de få åtgärder, vem det nu är.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är så många som håller på att provocera personer i områden som inte ens är kriminella. Det är så många som håller på att skjuta för andra, kidnappa för andra och skjuta utan att de har några konflikter eller någonting.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca scenarion och vara redo i support.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt och att inte vara en lallare. Så att folk i servern kan känna sig trygga och inte vara rädda att ställa frågor. Man agerar professionellt genom att inte bete sig som en snorunge och hålla på att skratta åt olika scenarion när man kollar på folks klipp i support. Om du inte är seriös och inte tar saker professionellt så kommer folk inte ta dig seriöst när du t.ex ger de en varning eller något.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer troligen pausa min kriminell roll och sluta rpa eftersom att mitt gäng kommer pausas. Jag kommer vara så aktiv som möjligt. Jag har fotbolls träning efter gymnasie och är aktiv på kvällarna och vissa dagar hela eftermiddagen. På helgerna så kommer jag kunna vara aktiv nästan hela dagen om jag inte har fotbolls match eller är med vänner.

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär 4 månader, blev medlem i början av januari / late december.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb eftersom att jag inte är så erfaren inom jobb både irl och ig.

Senast ändrad:
+rep, mogen samt har mycket erfarenhet på servern när det gäller regler samt rp. Hade passat som helper!

+rep väldigt mogen och bra på det han gör pch ägnar mycket tid till arbete och sånt så detta hade varit perfekt för han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka