Accepterad Sorryiwin | Whitelist ansökning [Wilma] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sorryiwin

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sorryiwin/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Sorryiwin#8062

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 45 år gammal och härstammar ifrån Stockholms främsta förort. Hans föräldrar är uppvuxna i Syd Afrika men vandrade hit under tidigt 50-tal. Ismet är hård när det krävs men annars väldigt ödmjuk vid bekväma situationer. Hans intressen är bilar och juveler, men man får inte glömma bort hans passion för klockor. Favoritmärket är en Hubolt kant i kant med Omega.

Ismet gillar att chatta med nya vänner eftersom Ismet är så pratsam och får nya vänner överallt, Ismet försöker få jobb i flera olika miljöer men eftersom det inte passar honom så har han det svårt att få pengar. Ismet älskar sina vänner och gillar att vara med dom och hitta på roliga saker.

När Ismet är själv i sin omgivning går han undan och försöker komma på idéer om hur han ska kunna tjäna pengar på ett annat sätt. Ibland går det bra och vid andra tillfällen sämre. Hans bakgrund är inte likt den vanliga, han ett steg fel i livet och förblev kriminell vilket han är än idag.

Ismet har grov ADHD men han tar medicin när det finns tillgängligt. Vid drastiska händelser är han impulsiv och långsint, med andra ord när det händer något som gör att hans liv står på spel gör han allt för att hitta en möjlighet för att komma undan eller göra så att hans liv är till en fördel.

Sist men inte minst så blev han väldigt sårad av hans ex vid namn Diana. Hon sårade honom något enormt vilket gjorde han instabil som har gett honom hjärnspöken om vad som händer nästa gång han träffar en tjej.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag ska bli whitelistad för att jag vill bidra till servern på ett positivt sätt och kunna hjälpa folk på discord och ingame. Jag hoppas också på att hitta ett community som man kan stanna i. Jag har inte i dagsläget hittat ett starkt community på detta sätt. Jag ser heller ingen glädje av att på något sätt nedvärdera andra. Skulle jag bli whitelistad hade jag gjort allt för att kunna höja RP nivån så mycket som möjligt. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag inte spela för makt och pengar, jag hade försökt bidra med roliga scenarion och ge folk i staden ett gott skratt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad på denna server för att sprida glädje och humor. Gillar att träffa nya människor och se hur dom har det i vardagen. Jag skulle hålla en väldigt hög rp nivå för att jag har lätt för att rpa. Då jag har spelat ganska länge nu!

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade till servern på Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med den här servern är att kunna utvecklas som person och bli en bättre människa. Samt att få ett gott skratt med dom jag pratar med! Samt att bilda en gemenskap, ha roliga, givande stunder ihop med andra!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka