Accepterad Sorryiwin | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sorryiwin

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sorryiwin/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Sorryiwin#8062

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Det här är en väldigt omtänksam man som härstammar ifrån Kurdistan. Han är väldigt trevlig mot dom som är snälla mot en själv. Han har fobi för smådjur som exempelvis skorpinjoner och spindlar. Hans familj har alltid varit på hans sida men på senare år har det blivit svårt att träffas. Mormor fick cancer och han hade aldrig chansen att träffa henne p.ga Corona skedde. Men enkelt beskrivet snäll, god och härlig man. Men är någon elak mot honom så är det öga mot öga, tand för tand. Bakgrundsinformation: Ålder 45, känslor aggressiv och glad. Intressen är pengar och smycken. Sen har han ett öga för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna hjälpa till med jobb. Ett favoritjobb hade varit taxichaufför för att kunna bidra i samhället och göra en enklare vardag för allmänheten. Kommer kontakta polis ifall någon inte betalar. Enkelt förklarat för att kunna jobba och hjälpa till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad på denna server för att sprida glädje och humor. Gillar att träffa nya människor och se hur dom har det i livet. Jag ser mig själv som en framåtriktad person.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade till servern på Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med den här servern är att kunna utvecklas som person och bli en bättre människa. Samt att få ett gott skratt med dom jag pratar med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka