Sorryiwin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sorryiwin/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? Sorryiwin#8062
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2001
Berätta om din karaktär. Kommer från ett missbruk, men försöker vända det. Hans mål är att bli framgångsrik men hur vet han inte än. Han har aggressionsproblem men det gör inte honom till en farlig människa. Intressen är bilar och pengar. Han gör allt som krävs för att få det han vill ha.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill köra taxi och tjäna pengar. Målet är att jobba mig uppåt och bli framgångsrik.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna börja jobba
Hur hittade du Multistaden? Via Fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som person och ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes
Vad är ditt discord namn? Sorryiwin#8062
Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2001
Berätta om din karaktär. Kommer från ett missbruk, men försöker vända det. Hans mål är att bli framgångsrik men hur vet han inte än. Han har aggressionsproblem men det gör inte honom till en farlig människa. Intressen är bilar och pengar. Han gör allt som krävs för att få det han vill ha.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill köra taxi och tjäna pengar. Målet är att jobba mig uppåt och bli framgångsrik.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna börja jobba
Hur hittade du Multistaden? Via Fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som person och ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.