Nekad Soosabby | Ban Överklagan [Pingu i militären]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soosabby

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411863924/home

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:725799098

Vad är din discord tagg? ChiefSoosa

Vem var det som bannade dig? phillip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-16 014032.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen av rasism

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det hära hände med jag vart ute och handla åt morsan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min lillebror har vart och driviit på rpg medans jag va afk och jag skulle aldrig tolerera Rasim eftersom jag är sjläv somalier som etnisk bakgrund, jag är ganska ny servern och min bror har sett mig spela och tagit det seriöst och säkert tyckte det här va nån slags skämt spel med vänner och inte förstod att det är en RP spel när jag kom hem stängde jag bara av datorn och nu jag ska logga in är jag bannad av rasism som jag kan knappt tro det är sant
Jag vet inte att detta är ingen ursäkt och jag är 26 år gammal jag borde smart nog och låsa datorn innan jag gick ut
Men om det finns nån slags barmhärtighet och ge mig en chans till för jag verkligen gillade den hära servern och fått vänner här
Och jag kan garantera att detta kommer Aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad och jag är ingen dålig människa jag är emot rasism det är de jag värsta jag vet jag stöter på det nästan varje dag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer aldrig lämna datorn på igen när jag ska iväg ska logga ut mig så detta inte sker igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig lämna datorn på igen när jag ska iväg ska logga ut mig så detta inte sker igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag hoppas ni ser detta och ger mig en chans, jag tror på andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka