Nekad sooolero | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sooolero

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199300890331/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Solero#9873

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Karl Håkansson. Karl har haft en svår uppväxt med föräldrar som har tagit droger. Karls mamma var väldigt elak mot karl när han var liten. Hon slog honom gav han ingen mat osv. När karl var 7år så dog hans mamma: Och bara efter en månad dog hans pappa också. Sedan kom socialen och tog karl med sig. Karl trivdes på barnhemmet som han bodde på. Han hittade nya vänner och bra kompisar. Nu är det äntligen dags för karl att komma ut i det riktiga livet. Karl är en omtänksam och snäll person med ett storhjärta. Nu drömmer karl om att börja jobba på securitas och få flera att må bra. Karl vill också ha massor av kompisar som är trevliga och snälla. Han drömmer också om att ha en Lamborgini.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli verifierad för jag är Engaerad i utveckligen på servern och jag kan respektera staff och spelare på servern. Jag kan ha en bra rp nivå och göra rpn bättre och roligare på servern. Jag kan alla grundregler på servern ochb kan rpa på ett bra och roligt sätt. Jag kan bidra med roliga och bra scenarios på servern. Jag tycker servern är jätte rolig att spela på

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roliga och feta scenarion är inga regler bryts mot serverns grund regler. Jag kommer respektera staff och spelare till 100% på servern och verkligen sätta mig in i rp,t så att alla har det roligt och kul med en bra rp nivå. Jag kan också bidra med en bra social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid ska tjäna på allt jag gör.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för jag har kollat mycket på streams och spelat lite på servern. Jag gillar serverns rp nivå och community.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

nekad efter muntlig intervju för han vill ej lämna en server som han kör på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka