Nekad sonni0051 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sonni0051

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton Lundberg

Vad är ditt discord namn? sonni0051

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Svensson olofson.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Svensson är mycket trvlig mot andra människor. Han är också väldigt possitv. Han är också Glad väldigt ofta.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Svensson olofsoson planerar på sin framtid att han ska skaffa jobb. Och kanske hitta en tjej o gifta sig med henne. Men mest av allt tänker han att han ska skaffa en familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och realistiskt RP. Jag gillar att utveckla min karaktär och skapa scenarion som känns äkta istället för att bara fokusera på snabba pengar eller action. Jag respekterar reglerna och andra spelare, och försöker alltid bidra till en bra och mogen stämning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan ibland låta den andra sidan vinna om det gör scenariot bättre. Det handlar om att skapa roligare och mer realistiskt RP istället för att bara fokusera på att själv gå vinnande ur situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tyvärr råkad brutit några regler exempel. Jag använde mitt fordom som vapen. Och ja slog en polis så jag blev avstängd. Så de har ja lärt mig att inte göra igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte döda någon utan giltig RP-anledning och scenario bakom de är ju somsagt rdm. Man får inte använda sitt fordom som vapen. Och man får inte powergaming. sista exeplet Metagaming att du inte får använda infomationen utanför spelet tex Discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och mogen person som tar RP seriöst och vill utvecklas. Jag har förståelse för att en server bygger på samarbete och respekt, och jag försöker alltid bidra till en bra stämning. Jag kan ta både medgång och motgång utan att bli arg eller ta det personligt, och jag tycker det är viktigt att alla ska ha roligt – inte bara jag. Jag är också aktiv och engagerad när jag väl är inne och spelar.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka