Accepterad Sonkiez | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Sonkiez#6034

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Gunnarsson och är polis. Han har varit kandidat för rikspolischef platsen två gånger förut varken av dem har han vunnit platsen men han har varit biträdande rikspolischef flera gånger förut under Tedd Kvist. Han har varit polis i över 15 år och börjar bli lite äldre. Han vet själv inte riktigt hur många år han kan tjänstegöra till. Han har varit i staden unive i över 1 år nu och varit polis i flera andra städer utomlands däremot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På min polis karaktär kan jag bidra med en hög polis RP-nivå då jag har bra erfaranheter av polis yrket och hur man ska rpa som en polis. Det jag vill bidra med såklart är ju en social RP nivå och inte bara springa runt och skjuta bara för jag kan. Jag vill även jobba med att utveckla kåren med tanke på att jag har varit ledning så många gånger förut och inte vill förstöra utan endast utveckla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det går under regeln powergaming och att du inte endast ska spela för din egen vinst. Du ska spela för att båda parterna i ett scenario ska ha kul och inte bara 1 del. Det gäller för båda sidorna att man ska tänkas på bådas sidor i scenarion för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg, det var över ett år sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka