Accepterad Sonkiez | Ban Överklagan [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sonkiez123/home

Ditt Hex-ID: 110000116614fec

Vad är din discord tagg? Sonkiez#6034

Vem var det som bannade dig? Truckspotter

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar 2 Kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: #bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag hetsade i polis discorden när han hade hetsat mott dom jag känner. När han mycket väll väljer att hetsa först och får hets tillbaka får han ta till sig själv om det är så att han tar åt sig. Ett öga för ett öga i annat uttryck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan, jag gick in på discord och fick reda på att jag var bannad för grov hets i OOC.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel och det skall inte upprepas igen. Det var något som jag gjorde dåligt och inte bör hända igen från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hetsat, skickat in det till staffs istället för att hetsa upp personen mer eller liknande saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte skall hetsa upp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka