Nekad Sonkiez | Ban Överklagan [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sonkiez123/home

Ditt Hex-ID: 110000116614fec

Vad är din discord tagg? Sonkiez#6034

Vem var det som bannade dig? Truckspotter/William07

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: #bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag hetsade i polis discorden när han hade hetsat mott dom jag känner. När han mycket väll väljer att hetsa först och får hets tillbaka får han ta till sig själv om det är så att han tar åt sig. Ett öga för ett öga i annat uttryck.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skolan, jag gick in på discord och fick reda på att jag var bannad för grov hets i OOC.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag hetsade mott han efter att han har hetsat mott mig och andra i OOC. Jag tycker endast att det är "fair" att ta ett öga för ett öga i situationen. Tar han illa upp får han skylla sig själv. Du kan även kolla logs på att det är han som har börjat och att jag endast tog upp ifrån att han hetsat mott andra och jag därför skyddar dom jag känner och inte någon grabb som "leker" någon viktig person eller leker "cool" bara för att han kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte dom senaste 3 månaderna, kommer inte ihåg innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hetsat och skickat in till staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte hetsa och skicka in till staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka