Nekad Sonkiez | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sonkiez123/

Ditt Hex-ID: steam:110000116614fec

Vad är din discord tagg? Sonkiez#6034

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sonkiez - Copy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (Har ingen bild eftersom jag inte har FiveM eller GTA längre) Jag tror dom valde att banna mig med tanke på att jag besköt extremt mycket folk samt spawna in pengar som huvudansvarig - kriminell området under tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis spawnat in pengar samt beskjutit flertalet personer inne på servern vilket förstörde rytmen på servern. (Söker endast discord unban inte server)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde flel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte på 2 år iallafall, har varit staff ungefär hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, hela saken jag gjorde var efterblivet kortfattat, jag begick flertalet regelbrott på servern det simpla jag hade kunnat gjort var att inte begå de regelbrott jag gjorde vilket hade varit simpelt. I stunden var jag arg och besviken men efter 4 månader nu söker jag en dc unban för de dumma jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska begå efterblivna regelbrott och att inte upprepa dumma saker, som sagt söker endast dc unban för att ha kontakt me folk igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yup. Övrigt: Söker som sagt inte en unban på servern då jag inte ens har GTA eller FiveM utan bara en discord för att kunna prata med gammalt folk ifrån servern samt att se omkring om saker faktiskt förändras eller inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka