Inaktuell Sonkiez | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Sonkiez#6034

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag bör bli staff är mina tidigare erfarenheter som staff med tanke på att jag var staff ett bra tag innan jag avgick senaste gången.
Jag har ett intresse för Unive som jag vet många andra inte har som jag vill bidra med till servern för att utveckla stadens RP varje dag och se till att den hålls på en professionell nivå. Jag skulle även säga att jag vet vilka som är med i staff teamet då jag känner väldigt många som T4arget, Abi, Zafe, Tropical, Hammarl0f, Mr.Panda mm.
Så jag skulle definitiv säga att det är en fördel jag har. Jag har även sett hur det nya systemet är med anmälningar så jag vet hur det funkar samt alla kommandon som bör användas för att uppnå en bra staff igen. Säger inte att jag gick från en bra nivå till en dålig utan att jag ligger på en bra nivå som jag vill vidar utveckla inom staff teamet nu när jag har varit SV sedan jag blev av med staff senast.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14:30-19:00
Tisdag: 14:30-17:20 l 20:00-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 15:10-19:30
Fredag: 15:30-02:00
Lördag 10:00-02:00 l Alternativt match på helg
Söndag 10:00-01:00 l Alternativt match på helg

Lov:
Måndag: 10:00-02:00
Tisdag: 10:00-02:00
Onsdag: 10:00-02:00
Torsdag: 10:00-02:00
Fredag: 10:00-03:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 10:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den femte februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit staff flertalet gånger bland annat mod i 3 månader och en gång helper i 2 veckor ungefär.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej. Vill testa på jobb då det endast är det området jag inte har jobbat inom.

hahah vad bra!! En ny staff till filips, limpis och bullens staff team!!!! LOL Men hur hade du förbättrat staff teamet? xd men lycka till i staff teamet och ha en bra dag!! PS Åke tar dåliga folk i 2an och inte 1an!

+Rep, vart staff flertal gånger, otroligt duktig då och nu! Borde verkligen få en plats i staff teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka