Accepterad Sonkiez | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Sonkiez#6034

Ange ditt födelsedatum 5 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att senare i tiden kunna gå vidare till staff ifall det är rätt tillfälle i tiden för staff både för mig och för Philip320/limpis. Men fokuset är att kunna få in medlemmar till servern och se till att regelbrott förebyggs för att kunna utveckla serverns RP nivå till en högre prestanda.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff flertalets gånger under min tid på unive, jag har även varit mod flera av dom gångerna och under dem tiderna visat att jag kan min sak inom staff teamet inom dem flesta områdena. Jag var support ansvarig och krim ansvarig väldigt länge. Jag har även varit dem andra områdena (Rp ansvarig och donations ansvarig) det ända jag inte har varit är Jobb ansvarig men tror även att jag skulle kunna göra bra där ifrån mig med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska möta andra människor med respekt och bra ton för att visa bästa möjliga rp nivå på både servern men att bemöta folk bra i OOC med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ökad RP nivå samt mer seriös nivå på servern men även se till att det kommer in fler medlemmar på servern som vill spela dagligen och pumpa på med bra RP.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det ända jag ser är att man kan bidra med social rp och någon typ av suntförnuft förståelse för att man ska kunna bidra med en bra RP nivå på servern. Samt att man inte bara är på servern för att driva servern neråt och förstöra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle självklart ha ansvaret över medlemmarna på servern som jag tar in och om något går snett i det dom gör kan jag hållas skyldig för saken dom har gjort. Jag skulle också säga att jag har kravet på mig att hålla en stabil och bra rp nivå runt om mig samt i min närhet när jag väll rpar.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 15:00-19:30 (22:00-02:00 administrativt) Tisdag: 12:00-18:00 (22:00-02:00 administrativt) Onsdag: 15:00-22:00 (22:00-02:00 administrativt) Torsdag: 15:00-19:30 (22:00-02:00 administrativt) Fredag: 15:00-04:00 Lördag 12:00-04:00 Söndag: 12:00-02:00 Lov: 12:00-04:00 (om inget annat uppstår ivägen)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar på Voids Koth server (inte staff bara spelare) Ser ingen anledning varför jag skulle behöva sluta spela på en koth server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tror inte de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka