Nekad SonicBirdBoi | Ban överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dwadwadawdawdawd

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198375733389/

Ditt Hex-ID: 110000118c3888d

Vad är din discord tagg? Sonic#5365

Vem var det som bannade dig? GUZZ

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait, Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att personen som körde bilen jag satt i körde fram och tillbaks vid polisen samt powergamade precis innan han blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var några kriminella som hade dödat någon under piren och jag började dra personen till bakom en närliggande bil, då ser jag polisen i början av tunneln och en man kommer fram till mig och säger "Hoppa in" vilket jag gör så inte polisen skulle se mig. Personen börjar då copbaita gång på gång i hög hastighet vilket gjorde att jag inte hade möjligheten att hoppa ut ur bilen, sen blir jag tillslut bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår varför personen valde att banna mig men jag gjorde inget fel då det var den andre personen som körde bilen och jag hade hoppat ur bilen om han inte kört så snabbt. Tror inte någon irl hade hoppat ur en bil som gick i 300 bara för att polisen var efter liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har möjligtvis 1 ban men kommer inte ihåg för vad, kan vara 2 bans eller 0. Inte säker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1 sak jag kunnat göra är att hoppa ur bilen men det skulle inte heller vara så smart då bilen gick i 300, tror ingen skulle hoppa ur en bil irl i den hastigheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara mer försiktig med nytt folk då det bara kan vara lallare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka