Accepterad sommarström | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sommarström

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? sommarstrom

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv, åtminstone ingame 3h om dagen om jag inte jobbar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 22/5-23, ca 2,5 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till att folk ingame sköter sig, man har större ansvar som servervakt än medlem (du har perms) och framförallt hålla koll så inga regelbrott sker runt din omgivning. Med andra ord innebär en servervakts ansvar att hålla koll på RP:n runt omkring dig och även agera med bra RP själv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag stöter på för många lallare som ofta t.ex snackar ooc, så det blir mycket lättare för både mig och staffs om jag isf inte behöver sätta mig support när någon lallar för det är väldigt irriterande att inte kunna göra något åt saken när någon lallar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man som SV använder abuse (otillåtet) t.ex revive sina kompisar efter att de slagit ner varandra istället för att åka till sjukan. Annars kan det också vara abuse om du kickar någon utan anledning eller om det är ett scenario du vill vinna och kickar personen.

Korruption hos en SV kan vara att du inte kickar/bannar en person även fast de gör något otillåtet bara för att du känner de. Om man ser ett regelbrott ska du kicka/banna beroende på scenario, eller ev. skicka vidare till någon högre uppsatt som kan hjälpa dig.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka