Somin | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Somin

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198032955435/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Vallin

Vad är ditt discord namn? Somin#1458

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Lennartsson och är 33 år gammal, han är född i Norge men flyttade till Sverige vid 5års ålder. Han har ett stort intresse av bilar samt fest, har haft ett missbruk tidigare med narkotika så som meth och weed men har lyckats tagit sig ur det men han har lätt att ta sig in i det igen. Han har jobbat lite överallt tidigare, jobbat på både postnord och som slaktare och har skött sina jobb bra. Kan även se sig själv jobba inom vården då han gillar att hjälpa människor och har utbildning inom HLR. Han har två döttrar han försörjer själv. Han ser sig själv som en väldigt rak och ärlig person, som har sin familj som prio ett. Han har varit i den kriminella världen tidigare och har lätt att knyta kriminella kontakter, men försöker hålla sig ifrån det så bra det går. Jocke gör allt för att sin familj ska ha det så bra som möjligt. Han är en trevlig person som har lätt att föra en konversation, även en lång stubin som gör att han undviker bråk väldigt bra. Han har sina nära och kära väldigt nära.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en person som gör allt direkt. Tex om jag skulle börja jobba som mekaniker och någon har fått motorstopp så kommer jag direkt för att har varit med om många gånger att det dröjer väldigt lång tid för att ni är få i arbetstjänsten. jag kan alla regler och kör som om det vore verklighet. Jag kommer även att bidra till mycket glädje, känslor och arbete.
Jag har lagt ner mycket tid på denna server det senaste och vill jättegärna fortsätta för tycker det är kul med bra rp och mycket folk inne. Det är den bästa server jag spelat på hittils. Jag vill öka mina möjligheter inom servern med whitelist då jag vill hålla på med kriminella saker utan att vi bannad eller kickad. Jag har märkt det senaste att många gillar min karaktär och tycker den är rolig.
Jag är allmänt ganska ny till FiveM och RP men har lärt mig alla regler och hur allt fungerar utmärkt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det är den bästa servern jag nånsin spelat på och känner mig som hemma. Jag älskar att spendera min fritid på Multistaden för det är den roligaste RP servern och mycket glädje på servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom mina vänner som har spelat på den länge och dom har hjälpt mig komma igång jättebra på grund av dem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att sprida glädje och har jävligt kul och bidra med bra energi till servern!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan.

Tillbaka