Nekad Someone | Beslut Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Ditt discord namn: EJJMEN

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? jonte.1

Varför tror du själv att beslutet togs? jag bröt mot regeln social rp där jag sket i att prata med han utan hoppa ut och rikta mot honom. samt att jag bara spelade för min del i det scenariot de jag ångrar nu väldigt mycket. jag bröt mot powergaming ochså då jag sket i att rpa på skadorna för jag var så inne i att inte förlora mitt vapen utan upp snabbt och skuta han innan han dödar mig.

Hur är beslutet felaktigt? jag var ute och chillade och snackade med lite folk på sjukan sen ser jag vipers som vi har krig med. jag jagar han och hoppar ut och riktar sen åker han iväg och han stannar och hoppar ut och skjuter mig i benet. han åker fram och riktar, jag som ligger ner på marken hoppar up och skjuter han i huvudet. de är sjukt hur dum i huvudet jag var när jag tänker efter. jag kan inte skylla på något annat en mig själv att jag var så dum och valde att skita i reglerna power gaming och social rp. jag hoppas att jag kan få tillbaka min krim då om jag får tillbaka kommer rpa mycket mer seriöst och tänka på vad jag gör. Jag vill ochså be om ursäkt för att jag gjorde de jag gjorde. jag ångrar de väldigt mycket och hoppas ni kan ge mig en andra chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Namnlos_video_Gjord_med_Clipchamp.mp4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka