Nekad Someone | Beslut Överklagan [and4lv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? jonte.9 ej staff längre

Varför tror du själv att beslutet togs? jag vernade inte för mitt liv då jag bröt mot regelbrottet fearRP.

Hur är beslutet felaktigt? jag var ute och körde och snacka med en polare på luren ingame och sen kollar jag bak och ser att jag blir jagad av vipers eller något gäng jag hade krig med, jag stannade bilen och hoppa ut och riktade mot honom, han väljer och köra iväg istället och stanna bilen lite längre bort och hoppa ut och börja skjuta mot mig. jag blir träffad i benet och han åker fram och riktar mot mig. jag som ligger i underläge väljer att bara tänka på mig själv och va dum i huvudet och skjuta han direkt när jag får chansen. Därefter åker jag iväg och lämnar in min bil för jag skulle gå och begrava min katt som dog av en sjukdom som heter kattpest. jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag gjorde de valet att skjuta han när jag ligger i underläge. jag borde iställtet vernat för mitt liv och spelat för motparten också. jag hoppas att ni kan lita på mig efter jag brät mot dehär regelbrottet och att jag gjorde det på ett grovt sätt. jag hoppas att jag får tillbaka min krim men att jag får 2 varningar ist. Jag kan inte skylla på så mycket men jag är en grön spelare och de är inte ofta jag bryter mot något regel brott på ett sånt grovt sätt jag gjorde nyss. jag hoppas verkligen att jag kan få tillbaka min krim roll eftersom jag älskar unive och att rpa som krim i unives fina community. och jag ber om ursäkt för att jag bröt mot ett regel brott på ett sådant grovt sätt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det var ett cliphamp klipp. de går inte att dela här tyver. mvh ejjmen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka