Nekad SomaliSnowball | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SomaliSnowball

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? SomaliSnowball

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammed Abdullah Amir Ali Hassan Svensson och han är en gammal fordonsmekaniker som har jobbat på sin egna verkstad nästan hela livet, företaget grundades i början av 1980 talet och var då ett av de bästa och billigaste alternativen man kunde välja i sverige.
När Muhammeds far dog så fick han ärva företaget och har drivit det ända tills i år 2023 när hans fru tyvärr lämnade honom tillsammans med de barnen som de hade fått gemensamt och Muhammed såg inte mera en mening med sitt liv och valde att sälja sin fars mekanikerföretag och försökte gå sin egna värld.
Muhammed började resa mycket han reste nästan världen runt men när hans vägar korsade Uzbekistan så stötte han på något han aldrig mera trodde skulle kunna hända, han hittade en ny fru som han sedan fick nya barn med och de valde att flytta tillbaka till där muhammed hade sina första barn att växa upp alltså sverige men denna gång så valde de att flytta till staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt mogen och välutvecklad rp, har spelat mycket rp förr i tiden men har tagit paus och valt nu att komma tillbaka och känns väldigt roligt att få just bidra till erat community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att t.ex. ha kul och inte för att vinna. om man spelar för motpartens vinst så är det som t.ex. Du gör ett väl utfört bankrån med mycket förhandling och en rolig samt lång efterjagan men tillslut så blir du fångad, det är att spela för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM VDM NLR PWG PWG2 META COPBAIT SUNTFÖRNUFT osv...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som sagt har jag rpat mycket i mina dagar och såväl också tagit en paus men nu kommit tillbaka.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix hoppas jag får lov att spela på er server :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka