Nekad somaliakrigaren | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olof23

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad är ditt discord namn? somaliakrigaren

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år och heter Homo Erectus. Han har haft ett stort intresse för att laga bilar. Han har fått det från sina föräldrar. Det gick inte så bra för Homo, han hade inte något vidare bra liv, han hoppade ur skolan efter 9an och började hänga med fel personer. Han gick med ett kriminelltgäng och började sälja droger och använda vapen. Han började känna senare i livet att han hade valt fel väg att gå. Han tappade all kontakt med sina vänner han hade i högstadiet och hans föräldrar dog tidigt i hans liv. Han känner att han måste dra sig ur detta tråkiga och stökiga livet men det går inte. Han vet att det kommer bli konsekvenser om han sviker sitt gäng. Men han lyckades fly ur landet och än så länge har han lyckats utan att bli hittade av sitt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra social rp, rolig rp och en intressant karaktär. Jag kommer även bidra med roliga scenario för er staffs att kolla på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska bli roligt för båda parterna och att båda parterna ska kunna få en chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? ag hittade unive genom att kolla på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka