Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/L0ka/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 4star
Vad är din discord tagg? Tonton#0723
Vem var det som bannade dig? Olle.P
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM på motellet samt med tjänste vapen
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt grund regeln (RDM)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän blev rånade och dödade (RDM). Efteråt så blev jag räddad av en läkare som berättade vad som hände och när jag var på väg hem till motellet så fick jag syn på 3 män så jag börja av lossa skott.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var inte felaktig ban jag gjorde fel och jag ångra mig men jag tycker de är en orätt viss ban för dem RDM mig och min vän med vapen först.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången och jag har lärt mig av de och de kommer inte ske igen eftersom jag är ute för har de roligt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sökt hämnd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart! ska inte hända igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 4star
Vad är din discord tagg? Tonton#0723
Vem var det som bannade dig? Olle.P
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM på motellet samt med tjänste vapen
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt grund regeln (RDM)
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän blev rånade och dödade (RDM). Efteråt så blev jag räddad av en läkare som berättade vad som hände och när jag var på väg hem till motellet så fick jag syn på 3 män så jag börja av lossa skott.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var inte felaktig ban jag gjorde fel och jag ångra mig men jag tycker de är en orätt viss ban för dem RDM mig och min vän med vapen först.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången och jag har lärt mig av de och de kommer inte ske igen eftersom jag är ute för har de roligt.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sökt hämnd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart! ska inte hända igen.
Har du läst våra regler? Ja