Inaktuell sololinus | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sololinus

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1MPAN/linussg

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Akmed,Haval 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Akmed var liten lämnade hans föräldrar honom för de kunde inte ta hand om honom .Efter ett par år blev Akmed adopterad av en kvinna som heter Ida och en man som heter dennis.Dennis jobbar som polis.när det var dags för prao i åttan för Akmed skulle han praoa hos sin pappa(dennis) och han redan första dagen älskade han de.Bara att ha känslan att av göra det han älska och rädda liv samtidigt var en riktigt bra känsla för Akmed.När han väl fyllde 18 år var Akmed lat och orka ingeting .Nu när Akmed har fyllt 25 tycker han att han måste ta tag i sitt liv och bli polis som han alltid ville.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Akmed Haval, 25 år gammal.När Akmed var liten lämnade hans föräldrar honom för de kunde inte ta hand om honom .Efter ett par år blev Akmed adopterad av en kvinna som heter Ida och en man som heter dennis.Dennis jobbar som polis.när det var dags för prao i åttan för Akmed skulle han praoa hos sin pappa(dennis) och han redan första dagen älskade han de.Bara att ha känslan att av göra det han älska och rädda liv samtidigt var en riktigt bra känsla för Akmed.När han väl fyllde 18 år var Akmed lat och orka ingeting.Nu när Akmed har fyllt 25 tycker han att han måste ta tag i sitt liv och bli polis som han alltid ville.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra det roligt för båda parterna och göra så den andra parten vinner scenariot. så du inte alltid vinner alla scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det var för länge sedan när jag inte hade koll på reglerna och vdma en kille för han slog min bil med ett basebollträ.Jag lärde mig att läsa reglerna och följa de och inte vdma folk

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vilket innebär att man inte får döda eller slå på någon för ingen anledning.Vdm man får inte andvända bil/fordon som vapen t.ex jag får inte döda någon med min bil eller köra på de.Metagaming är om m an t.ex snackar i dc och säger var ett gäng hus ligger och man sen andvänder den informationen ig utan att säga något om de ig.Powergaming är när man t.ex kör 400 kilometer i timmen och kör rakt in i en byggnad och sen bara hoppar ur bilen och inte rpar på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har inget mer att berätta.

Hej, Jag hittar inte din discord, det finns en person som heter linussg och han är redan medlem, skulle du kunna skicka ditt discord id/ Mvh Esping

sorry trodde jag inte var medlev för jag fick en roll indragen men det var min krim roll

Sätter denna som inaktuell, låser samt arkiverar tråden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka