Nekad sololinus | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sololinus

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112181589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Bay-schmith

Vad är ditt discord namn? LinusSG#8669

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Nilsson och är 22 år gammal. Linus hade det ganska hårt både hemma och i skolan. Där hemma blev han oftas slagen av sin pappa för hans pappa var en alcolist och tyckte altid att han var ett misstag och han aldrig skulle klara livet själv och han var oftas full. Hans mamma var en drågsäljare. Pluss att han bodde i en liten gammal husvagn så de hade inga pengar så han kunde inte ta en dusch så han luktade illa.Det var också därför han blev mobbad för att han luktade så dåligt han var inte häller så smart och så var han oftas i slagsmål med de andra klasskamraterna.När han blev äldre så fick han ett dåligt jobb och känade inte mycket pengar.Så då försöker han gå med i ett gäng och käna pengar så han kunnde bevisa sin pappa att han inte var ett misstag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill kunna bidra med bra rp och social rp roliga scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenario, social rp som driver rpn fram

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste inte vinna ett scenario för att det ska vara roligt. t.ex om man gör ett butiksrån så måste man inte ta den snabbaste bilen för då har polisen ingen chans

Hur hittade du Unive? jag spelade unive innan och tog bara en paus

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP , Varför ska just du bli Medlem på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka