Nekad sololinus | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sololinus

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112181589/

Ditt Hex-ID: 110000144a8d755

Vad är din discord tagg? LinusSG#8669

Vem var det som bannade dig? 3llee

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de bannade mig för att jag emot abuseade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och plockade kokain blad och jag fick ett tips att man skulle trycka x för att det skulle gå snabbare och sen hade jag börjat med det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban för jag viste inte ens att det räknas som emote abuse när man tar upp sina händer så det går 0.01 sek snabbare jag trode emot abuse var typ om jag är inlåst och inte kan komma ut så gör jag sit emoten och sen ställer mig upp och sen glitchar jag ut eller om jag är i ett slags mål och gör den emoten som man lägger sig ner och sen kommer upp och slår de.jag ber hemskt om ursäkt att jag gjorde det och jag kommer aldrig göra det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer bara ihåg en gamal ban när jag var och sycklade så hoppade jag på min cyckel och höll shift så jag fick en boost och sen fick jag reda på att den räknades som powergaming och sen dess har jag aldrig gjort det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte trycka x när jag började plocka och jag skrev det innan opckså men jag ber HÄMSKT om ursäkt och jag gör det aldrig igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer ha lärt mig att inte på något sätt emote abuse även om det bara är att trycka x eller något större

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka