solivox | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

solivox

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Soli_vox

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2011

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag är aktiv och jag har kommit in i rpn väldigt mycket just nu. Och jag vill stoppa alla som gör regelbrott

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte fungerar på Unive. Det är krim rpn. Att bilarna ställer sig som om det vore en parkering mitt på motorvägen. Skjuter kors och tvärs osv... Samt att det är många som pittas, och fearrp:ar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag tänkte var att vi som kan och vill. Kanske ska satsa lite mer på att specca dem kriminella. Och att man kanske kan skapa grupper. Som har en "uppgift" att specca ett specifikt gäng eller liknande. Och om vi har det. Så kommer kriminella få fler åtgärder. Så dem förhoppningsvis lär sig av sina misstag. Och regelbrotten kommer minska.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar som att det är något viktigt för än. Och man är seriös, och inte lallar runt. Det är väldigt viktigt att agera professionellt så att man blir tolkad rätt. Man blir förståd. För om man säger till på ett seriöst sätt. Så kommer dem förmodligen bli lite chokade. Men om man säger till på ett oseriöst och ett lalligt sätt. Så kommer dem tro att man kanske skämtar. Och då blir man inte tolkad rätt. Så det är därför det är viktigt att alltid agera professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu är det sommarlov. Och jag kommer försöka specca så mycket jag kan. Förmodligen 1-5h om dagen. Och någon gång så kanske jag tar en dag att rpa på. Eller någon timme när jag ser att det inte är så många spelare inne.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade discorden 2025-09-13. Och jag blev medlem 2025-10-31.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag var staff i vintras. Vid årsskiftet ungefär. Jag tror jag var staff i någon månad eller två.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
Jobb Ansvarig - Jag tror inte jag skulle tycka det var en rolig del att jobba inom
Servervakt Ansvarig - Samma som ovan

Tillbaka