Accepterad solivox | Åtgärd Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

solivox

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 1750 — Normal (5p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: hoppar från en byggnad men har endå puls och andning
Personal: Gargantua
Datum: 2026-04-14
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skulle laga och serva bilen inne på falck. Sen så kommer det in en polis och jag försöker att inte bli gripen. Han griper mig och jag försöker springa. Jag klarar av det. Sen springer jag upp på ett tak för att göra ett roligt scenario. Sen när jag skulle gå upp på kanten av taket så råkade jag hoppa ner. Sjukvårdarna kommer och jag skriver "Bra puls och andning". Dem tar in mig till sjukhuset då jag sa att jag hade brutna ben. Påväg till sjukhuset så skriver jag "Pulsen försämras". Samt att något stoppar andningen. Vi kommer in i ett rum och dem skulle påbörja sjukvård. Dem påbörjar sjukvård sen får jag 5p.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? För det första anser jag att det var felaktigt av dig att banna mitt under scenariots gång sedan kan du gärna dra mig i support för att du ska kunna få höra min sida av allt innan ban ges. Jag gjorde ett misstag som jag valde att fixa till under scenariots gång, jag har tydligt klipp på att jag skriver i /me att pulsen sänkts och andningen blir svagare, jag märkte mitt fel under scenariots gång och planerade att rätta till det men fick inte chansen pågrund av dítt felaktiga staffbeslut att banna mig under pågående scenario.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag har klipp från att jag råkade hoppa ner tills jag fick påäng. Som visar allt VÄLDIGT tydligt

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka