Nekad soleroboi | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

soleroboi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? N1SOLERO#1337

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Karl Karlsson. Karl har haft en svår uppväxt med föräldrar som har tagit droger. Karls mamma var väldigt elak mot karl när han var liten. Hon slog honom gav han ingen mat osv. När karl var 7år så dog hans mamma: Och bara efter en månad dog hans pappa också. Sedan kom socialen och tog karl med sig. Karl trivdes på barnhemmet som han bodde på. Han hittade nya vänner och bra kompisar. Nu är det äntligen dags för karl att komma ut i det riktiga livet. Karl är en omtänksam och snäll person med ett storhjärta. Nu drömmer karl om att börja jobba på securitas och få flera att må bra. Karl vill också ha massor av kompisar som är trevliga och snälla. Han drömmer också om att ha en Lamborgini.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli verifierad för jag är Engaerad i utveckligen på servern och jag kan respektera staff och spelare på servern. Jag kan ha en bra rp nivå och göra rpn bättre och roligare på servern. Jag kan alla grundregler på servern ochb kan rpa på ett bra och roligt sätt. Jag kan bidra med roliga och bra scenarios på servern. Jag tycker servern är jätte rolig att spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med bra roliga och feta scenarion är inga regler bryts mot serverns grund regler. Jag kommer respektera staff och spelare till 100% på servern och verkligen sätta mig in i rp,t så att alla har det roligt och kul med en bra rp nivå. Jag kan också bidra med en bra social rp.

Hur hittade du Unive? Kört innan, har karaktär osv.

Tillbaka