Accepterad Solen | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/not_tomten/

Vad är ditt namn i verkligheten? måns lindbäck

Vad är ditt discord namn? Måns#8745

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Nilsson han är 26 år gammal och född den 13:e Mars 1996 (1996-03-13)
Han är en man som är från Ryssland men är utmärkt på att tala svenska och att det är nästan omöjligt att höra att han är rysk på hans dialekt. Han är en man som är enormt emot att använda knark men inte att sälja det. Bob älskar att röka men bara vanliga cigg. Han är även väldigt aktiv med att försöka hitta en brud. Bob kan med vara jävligt energisk ibland han är även jävligt impulsive och älskar att köpa bilar. Hans pappa är hel rysk medans hans mamma var hel rysk men hade en affär med en norrman och ni vet ju hur norrmän är det smittar ju av sig överallt så nu är hon 33% rysk och 66% norsk. Bob skäms jävligt mycket över sin mamma men om någon snackar skit om hans pappa då jävlar i det blir han arg och eftersom han är jävligt impulsive kan det ofta sluta med bråk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att får ut mer av rp och kunna rp med dem som är lika seriösa som mig. Jag tycker det verkligen är kul att rp även att det skulle kunna vara underbart att ha et rån scenario med gisslor och att man måste förhandla med polis bara det hade varit skit kul att kunna göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att den är mer seriös och att det händer mer för alla och bara ha en jävigt bra upplevelse för alla. Också att det kan bli mer scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att till exempel om man om man har ett argument eller nåt att man inte måste vinna hela tiden att man ibland kan låta de andra spelarna vinna.

Hur hittade du Unive? Mina pollare hade spelat på den innan och det sa att det var en skit bra server vilket jag håller med om. Även att det är den enda svenska servern jag har hört om också att det är den första och enda jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka