Accepterad Soldiierss55 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soldiierss55

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169342416

Vad är ditt namn i verkligheten? KALLE DEMIRI

Vad är ditt discord namn? soldiierss55

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Hej,, karaktären kommer heta Abdi Mahmod, är 40 år gammal och född i Irak år 1981, Han bodde i Irak i 2 år tills deras familj behövde fly från landet på grund av krig. När dom kom till Sverige så flyttade dom till en lägenhet i Univestaden. När han blev lite äldre runt 16 år. Så började han hänga i en fritidsgård som nu inte finns längre. Men grabbarna som han hängde med i den fritidsgården var inte så trevliga eller bra. Han började göra dåliga och olagliga grejer med dom. Dom tog droger och snattade. Sen när dom blev äldre så började dom separera på sig, Dom hade inte samma kontakt som när dom var unga, Sen dess har abdi bara tagit droger och varigt hemma, Nu så har hans föräldrar tyvärr gått bort. Och han lever ensam i en lägenhet, Han vet inte vad han ska göra med livet längre men. Det finns en bilmekaniker nära torget som heter *Bennys* Abdi funderar på att börja jobba där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli White listad för jag kommer bidra med en bra roleplay och vara så aktiv som möjligt på servern. Jag kommer försöka ansöka jobb så snabbt så möjligt när jag blir White listad så att server blir mer aktiv. Och för att jag tar rp väldigt seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan ,ansöka jobb, ha förmågor till att göra mer, ha kul, Och bli en del av staden.

Hur hittade du Unive? Genom att vänner tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att de är så realistiskt som möjligt de ska vara bra rollspel. Ett annat mål är att börja jobba så att server är så aktiv så möjligt så att de känns som riktiga världen så om man t.ex behöver polis eller ambulans så finns det där.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu så spelar jag inte på någon men spelat på 2 andra innan. Snöstaden och gbg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka