Nekad Soldiierss55 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soldiierss55

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169342416

Ditt Hex-ID: 110000148110bd0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Soldiierss55#6780

Vem var det som bannade dig? Det var Achooo dom bannade mig.

Hur lång tid var din ban? den var 30 dagar snarar det mer som 1 månad för stt jag sprang mot någon som hållde pistol mot mig och är krim utan krimroll.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll, Combatlogg. Återstår 29 dagar och 24 timmar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Achoo valde att banna mig för att han såg inte tidigare scenario av vad som hade hänt. Så han trodde att det bara var mitt fel och bannade mig. Men grejer är också att det är mitt fel och förstår att jag blivit bannad men. Det är fel av mig att springa på någon som håller pistol mot mig och sen logga ut när dom vill råna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hadde ringt en kille som tidigare körde på mig nästan 100 gånger efter att jag hadde slösat min egna tid jag kunde slösat på något annat. Att hjälpa hjan bli whitelistad jag hjälpte honom med bil jag hjälpte inte bara han utan hans vän också. Från klockan nio i riktig tid så hjälpte jag han till typ 1-2 tror jag vet inte exakt nu för kollar inte tiden hela tiden. Ja men jag hadde pistol riktad mot mig och så hållde jag ut en kniv och sprang mot personen som hållde pistolen. Sen så sköt han mig och han hadde med sig 2 andra som knappt vet hur man ställer upp sig i servern. Som jag vet absoluit inte är kriminella roller. Det var liksom två som inte var kriminella och en som riktade pistol mot mig. Han som riktade pistolen mot mig var en av moddarna. Sedan när dom skulle råna mig så loggade jag ut från spelet loggade in igen böt kläder och skulle glömma det. Men sen så såg jag dom igen. Och jag sa; Hallå var det ni som körde på folk i sandy. Jag skulle då leka en person som såg deyt och inte är personen som blev påkörd. Då så kom den Achoo Fram till mig och sa (minns du mig eller) sen visste jag att det var personen som riktade pistolen mot mig Och jag sa, Nej jag vet inte vem du är eller något sånt ialf. Sen efter några sekunder så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte ett felaktigt men, Personerna som var med achoo borde också bli bannade eftersom dom rdmade väldigt mycket samt OOC ingame. Jag kommer ju såklart inte vara lika kriminell längre eftersom jag har lärt mig nu att det kan bli en hel månad bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans handlade inte om något sådant som denna bannen. Det som hände i mina förra banns var att jag körde på en av dom osynliga adminsen och sen att jag boxade i luften mitt i stan en gång. Jag blev godkänd på båda dom banöverklagarna. Och sen att jag sa lite dumma grejer till en tjej. Men dom var inte lika grova som denna gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde först å främst inte slösat 40-50 tusen på killarna jag försökte hjälpa och välkomna dom till staden eftersom det ledde till en månads bann, Sen så är det fel av mig att jag springer mot någon som håller pistol mot mig med en kniv. Och inte ens får använda en kniv. eftersom att jag inte är en kriminell roll än.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer leva lagligt från och med nu i servern eftersom att jag inte är kriminell. Och jag ber om ursäkt att jag inte följde reglerna på ett rätt sett-

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka