Accepterad Soldiierss55 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soldiierss55

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169342416

Ditt Hex-ID: 110000148110bd0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Soldiierss55#6780

Vem var det som bannade dig? weed langaren

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft - weed langaren återstår 6 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att Staffs valde att banna mig för att jag körde med min sportbil till stället man plockar blommor och körde off road med billen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag var på eventet i ungefär 15 min, Sedan efter att jag var där i 15 minuter, Så Gjorde jag /spawnmenu och spawnade i motellet, Sen när jag var där så tog jag ut min enda bil jag har som är en Bugatti/sportbil. Sedan efter att jag tog ut bilen ur garaget så tänkte jag på vad jag ska göra, Sen för att slösa tiden så valde jag att köra bort till sandy, Sen efter att jag var på motorvägen till sandy, Så tänkte jag på att det finns ett ställe man kan plocka blommor på så jag valde att åka förbi och kolla vem som är där och om jag kan plocka lite vallmor, Sen när jag var framme vid stället så ville jag parkera bilen men innan jag ens han stänga av bilen så blev jag plötsligt bannad. Sen när jag försökte connecta igen så stog det att jag var bannad i 7 dagar. Sen när jag frågade i support varför weed langarn banna mig så sa dom att det var på grund av att jag körde dit med en Bugatti och körde offroad med en superbil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det känns som felaktigt men jag förstår vad weed langarn menar med att jag körde offroad med en super bil. Som irl inte man skulle göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans handlade inte om något sådant som denna bannen. Det som hände i mina förra banns var att jag körde på en av dom osynliga adminsen och sen att jag boxade i luften mitt i stan en gång. Jag blev godkänd på båda dom banöverklagarna. Och sen att jag sa lite dumma grejer till en tjej. och att jag combatloggade en gång, Plus var krim utan krimroll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag kunde gjort annorlunda är att, Jag borde ta en annan bil att åka upp till sandy med och om jag inte hade en bil så borde jag fråga en vän för en sämre bil att åka upp dit med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig av denna ban är att jag nu inte kommer åka upp till sandy mer med sport bilar eller offroada med sportbilar alls.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka