Nekad Soldiierss55 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Soldiierss55

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169342416

Ditt Hex-ID: 110000148110bd0 (Hex)

Vad är din discord tagg? Soldiierss55#6780

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Lallare förnedrar tjejer -Akam_p . Återstår. 9 dagar 24 timmar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för att jag var otrevlig och förnedrade tjejer. Det var såklart inte bra av mig och jag tänker inte göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis hämtat ut en motorcykel vid torget och fick hjälp av en kille som jobbar på mekonomen. Då så kom det en BMW från ingenstans och började tjafsa med killen som hjälpte mig och hans vän, En av dom som satte i BMWn var en tjej, Dom sa olika grejer till varandra och då sa jag *Tyst du har inga rättigheter* Sen efter det så sa hon vad säger du varför säger du så. Och jag hållde bara tyst, Sen efter en sekund så blev jag utskickad och det stod att jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som sa att hon inte har några rättigheter. Jag gjorde fel. För att man inte ska säga så för att det är kränkande. Och inte bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans handlade inte om något sådant som denna bannen. Det som hände i mina förra banns var att jag körde på en av dom osynliga adminsen och sen att jag boxade i luften mitt i stan en gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra annorlunda. Först så kunde jag bara skita i att blanda mig i andras tjafs. Och sen även att aldrig säga något kränkande igen även fast det är roleplay.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte vara lika förnedrande. Och att jag aldrig kommer göra om det igen. Jag ska vara försiktig med vad jag säger även fast det är roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tjena, Vill att du utvecklar kring vad som hände innan du vart bannad så jag får en bättre bild på hur hela "Scenariot" var. Försök skriva mer detaljerat och utvecklande.

Tjena, Vill att du utvecklar kring vad som hände innan du vart bannad så jag får en bättre bild på hur hela "Scenariot" var. Försök skriva mer detaljerat och utvecklande.
jag hade precis hämtat ut en motorcykel vid torget och fick hjälp av en kille som jobbar på mekonomen. Då så kom det en BMW från ingenstans och började tjafsa med killen som hjälpte mig och hans vän, En av dom som satte i BMWn var en tjej, Dom sa olika grejer till varandra och då sa jag *Tyst du har inga rättigheter* Sen efter det så sa hon vad säger du varför säger du så. Och jag hållde bara tyst, Sen efter en sekund så blev jag utskickad och det stod att jag vart bannad.

Tillbaka