Nekad Sold | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sold

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Donny

Vad är ditt discord namn? Coltzz

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2010

Berätta om din karaktär. Emanuel Rahkostafa, han är född 4 dec 2007, kommer ifrån Sverige med föräldrar ifrån Africa.

Emanuel har bott i Sverige hela sitt liv men har nyss flyttat in i en ny stad efter tuffa tider, efter de flyttat in så har Emanuel börjat dra sig till bilar, han har spanat in alla snygga bilar i staden och en dag lyckades han köpa ett par bilar själv, detta intresset har pågått en lång stund nu och han skulle verkligen vilja jobba på Marja-Lisas.

Emanuel har inga syskon, endast sin mamma och pappa medans all släkt har gått bort för några år sedan, det har varit tufft för att honom hålla sig borta från all gängkriminalitet eftersom de flesta i hans ålder håller på med sådant. men han har lyckats att hålla sig borta ifrån gängkriminaliten vilket han är glad för. han brukar höra på nyheterna om alla skottlossningar där de bodde innan och han tycker det är hemskt och kommer aldrig börja med sådant.

i dagsläget mår han bra och håller på att skaffa kompisar i denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Försöka hålla min rp på en hög nivå, vara social, rolig och inte vara negativ.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om du blir rånad så ska du värna om ditt liv som att det var irl.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått de flesta, till exempel COPBAIT vilket innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.ex drifta utanför polisstationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ganska ny och håller fortfarande på att lära mig men har lärt mig det som behövs.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt steam profile user är samma som på discord, själva usernamet gick ej att ändra, https://steamcommunity.com/id/coltzz/

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla svaret på frågorna "Vad kan du bidra med till serverns RP?", "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" och "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka