Accepterad SolarBoolar | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SolarBoolar

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015678915/

Ditt Hex-ID: 11000013ee853c3

Vad är din discord tagg? SolarBoolar#2360

Vem var det som bannade dig? ^5K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 160434.pngSkärmbild 2023-04-23 161343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? i ban meddelandet stog det att jag blev bannad pågrund av mask på allmänplats. efter att jag hade lämnat och joinat spelet så hade jag glömt att ta av den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och skulle vänta på skjuss men sen så blev jag bara bannad utan någon tydlig varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personen som bannade mig sa att jag fick varningar i våra dms. Både jag och alla mina kompisar i dc hörde inte eller såg inget som indikerade en varning av något slag. Det bara kom ifrån ingen stans och ja jag gjorde fel eftersom jag hade masken på mig men jag glömde att ta av den efter att jag loggade in igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var fail rp då mitt spel hade crashat och jag råkade skriva att jag somnade med /me när jag var död

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit av masken men det var inget som poppade upp i mitt huvud direkt då jag loggade in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ta av sig masken när man är på offentliga ställen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka