Inaktuell Solar.clips | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solar.clips

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ditt discordnamn: solar.clips

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag anser att jag har kunskaperna som krävs. Jag har varit staff på flertalet servrar så jag vet hur man jobbar som staff och vet även hur man ska bete sig. Jag älskar att hjälpa folk som har problem med nåt, jag vill allas bsta och kommer på det sättet vara skit bra som tex support ansvarig eller don ansvarig. Jag är en person som lär mig saker väldigt snabbt, så om nån berättar en gång ommer jag ihåg det. Jag är också en väldigt trevlig person vilket jag tror är en bra sak då folk inte gillar staffs som bara sitter och skriker på en. Jag är väldigt aktiv både IG och i discord så man kan nå mg väldigt lätt. Jag har massa erfarenhet av RP så vet svare på nästan alla frågor som handlar om antingen unive som server eller om man har nåt problem IG. Jag kommer också försöka hjälpa så måga nya spelare som möjligt då jag vet att det är svårt som ny spelare

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker folk helt ut suger på att RPa med både suntförnuft men det är inte så mycket social RP heller. Jag kommer sikta på att dra ner antalet folk som tex går till sjukhuset pch bara skriker på sjukvårdarna och lallar. Eller folk som bara skriker och är irriterande på Piren, då dessa saker gör att folk faktiskt inte vill RPa. Folk tycker att det blir en oseriös server men jag vet att den är väldigt seriös om vi får bort problemspelare och folk som bara är jobbig mot andra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara väldigt aktiv i support och även IG för att specca vd tex dessa ställen så att folk inte sa kunna lalla utan att jag bannar/kickar dem så snabbt som möjligt så alla får det bra. Kommer äen försöka hjälpa till med supportrenden så bra som möjligt om det handlar om att nån person har begått ett regelbrott. Kommer även ta ett seriöst snack med personen (om det går) för att verkligen påpeka att det personen gör är strikt förbjudet här på unive.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som sagt är man trevlig och skriker inte på folk som gjort fel utan man försöker få dem förstå vad dem gjort fel och ser till tt de försåtr att inte göra om dem. Man är även hjälpsam om en person behöver hjälp med tex voice changer eller om personen har nåt fel på sitt spel. Man ska liksom alltid vara trevlig hur dem än beter sig mot en själv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har träning 3 dagar i veckan 2 av dem är sent på kvällen så kommer kunna vara väldigt aktiv innan. Har lte tröttnat på RP då jag tycker det är för lalligt även därför jag vill komma hit till staff teamet och motverka det. Så kommer prioritera staff teamet så mycket spm det bara går.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja på andra servrar flertalet gånger.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
+rep min son! Stolt jag är över dig. Från att ligga i spjälsängen till att ansöka till staff 🥳☺️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka