Accepterad Solan Gundersen | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? W1NDR3D men han påstår att det inte var han

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ingeting kan inte komma åt servern pga ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag var otrevlig mot en staff som var otrevlig mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade blivit bannade för powergaming, något som var helt absurt då vi inte gjorde något konstigt, vi hoppade in i support och började prata med killen som bannade oss, han var otrevlig och vägrade att lyssna på oss, han var inte öppen för kritik heller och blev fort agressiv, jag kallar honom en maktmissbrukare och berättar att jag kommer skriva en staff anmälan på honom. Dagen efter detta så är jag permanent bannad på discord servern och kan inte komma åt någon information om en server jag är väldigt aktiv på kan inte helller be om hjälp när jag bemöter problem. Allt för att jag uttryckt min åsikt om en staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt Unives egna regler för medlemskap §1.6 så ska "Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. (…) Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa." Jag anser att det jag uttryckte (att Staff "W1NDR3D/Vindkraftverk" var/är en maktmissbrukare är en åsikt som inte skadar servern på något sätt utan är att jag demokratiskt uttrycker min åsikt om hur han hanterar den makt han fått på discord och fiveM servern. Jag anser också att jag verkar för serverns bästa då jag genom att uttrycka att Staffen i fråga är en maktmissbrukare kan förbättra servern genom att få bort personer som endast söker sig efter Staff roller för att utöva makt över andra.

Det jag sa borde inte vara grunder för att bli bannad och om det anses vara det förstår jag inte hur man motiverar det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit rättfärdigt bannad för powergaming, för metagaming, för failRP och sundförnuft. Alla dessa var för länge sedan och har sedan dess lärt mig vad dessa grejer betyder och gör inte det längre.

Har blivit bannad flera gånger men alla andra gånger har bans rivits upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser inte att jag har gjort fel, jag tvekar också starkt på att Staffen i fråga har presenterat bevis på vad som hänt utan bara sagt att det han påstår är sanning, jag har klipp på det som hänt och vill gärna visa det för en högre uppsatt staff. Alla som jag pratat med detta om (på unive, där bland SVs, chefer för stora företag, lägre nivåer av staff) har hållit med mig om att situationen är bullshit och att jag borde bli unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag anser inte att jag har gjort fel så jag har inget att ta lärdom ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka