Accepterad Solan Gundersen | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag återvände till platsen efter att jag blivit avvisad, jag förstår att det är jobbigt men tycker att det kan vara RP eftersom folk är fett jobbiga mot poliser IRL

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vid bensinmacken vid autoexperten så hade det precis börjat ett butiskrån, jag var inne på auto och märkete detta. Jag kör ut och ska köpa mer dricka för hade slut, blir då avvisad från platsen, jag kör därifrån och börjar köra runt i området omkring för o hitta nån kul o prata med jag köra runt men hittar inget så jag åker tillbaka till macken, ställer mig på trottaren och försöker Rp med en polis o frågar vad som händer och är jobbig med mening för jag argumenterar med honom när han ber mig åka från platsen. Jag ger mig och åker från platsen, inser precis då att jag har akut lite bensin så kör runt macken och hoppar ut o tänker hämta en bensin dunk, blir då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att staff valde att banna mig, jag uppfattades säker som att jag ville störa o vara jobbig men jag tycker att det är felaktigt då jag hade väldigt lite bensin och bara tänkte att jag skulle hämta en dunk sen dra, jag var längst bort i från själva butiken så jag störde inte heller så mycket. Sen så tycker jag att staff själv kunde RPat att jag skulle bli gripen för att störa en brottsplats, polis IRL måste ju hantera folk som stör aktiva brottsplatser, jag e ledsen att jag störde o ber om ursäkt, jag tycker också att 10 dagar är väldigt länge att banna mig för något jag inte anser är en stor grej, en kick eller en halvtimmes ban hade varit bättre straff enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång för power gaming och en gång för metagaming men har lärt mig av det och har slutat powergamea och slutat prata i discord när jag är inne på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns flera saker jag hade kunnat gjort annorlunda, jag hade kunnat bett en på autoexperten om skjuts till en annan mack för att tanka, hade kunnat kolla med poliserna om det var okej att jag gick och hämtade en dunk för att tanka och därigenom startat en interaktion/scenario, kunde ringt en taxi, Tycker också att staff/polis kunde agerat annorlunda genom att arrestera mig istället för att banna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag ska ha ett mål med mitt RPande och inte bara vara en sån som glider runt och stirrar på annat, jag ska ockås lyssna på polis order mer direkt och förstå att allt inte är som IRL, om jag hade ställts inför samma situation idag hade jag agerat annorlunda kan jag säga, jag skulle ha gått tillväga med nått av de jag skrev över eller snackat med polisen o frågat om de kunde låta mig hämta en dunk. Tycker att jag har tjänat mitt straff i 6 dagar de e länge nog tycker jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka