Accepterad Solan Gundersen | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparkade på en bil och uppmanade en annan person att göra samma sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle åka för att möta min kompis i staden men hade spawnat i sandy så vi tar ut våra bilar och ska åka när vi ser två saker, min kompis bil en porsche macan, vi har ett skämt/jargong där vi klankar ner på varandras bilar, vi ser också en kille som ber om skjuts så vi säger till honom att om han sparkar på Porschen så får han skjuts till staden, jag och killen börjar sparka på Porschen, vi blir direkt bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är felaktigt eftersom det är min kompis bil och han är multimiljonär i spelet så i verkligeheten så hade jag gjort det. Staff i support sa att "det gills som skadegörelse du skulle hamnat i fängelse", det stämmer inte, för att bli dömd för skadegörelse behöver målsägande anmäla brottet för att väcka åtal så det hade inte hamnat i domstol ens. Jag tycker också att staff i support (savage) var otrevlig och svår att prata med då han ständigt försökte att tysta ner mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en för powergaming där jag lärde mig vad det innebar, en för metagaming, och en för rdm som blev hävd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit i att sparka på bilen då jag kan medge att det kan se dumt ut och dra ner RP nivån men jag anser inte det, IRL hade skadorna på bilen inte varit så stora som i spelet, i spelet blir bilen helt deformerad och skev men IRL hade det knappt märkts av och tror ni gör de till en större grej eftersom det ser större ut än vad det hade varit IRL

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte att sparka på bilar framöver och om jag ska det kommer det vara bakom hus och inte framför folk.

Har du läst våra regler? Ja

Det är suntförnuft att göra det på den platsen
Men ger dig en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka