Accepterad Solan Gundersen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? Osäkert kanske Philip

Hur lång tid var din ban? avstängd

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min kompis blev bannad efter att han bråkat med staff och jag ifråga satte den bannen i öppen chatt och det definitionen av §1.20 Medlare. Jag försökte påverka min kompis ban vilket inte är okej enligt reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis bråkade med flera staff i allmänt chatten och blev bannad, jag ansåg att det han gjorde var fel men ansåg inte att de borde varit en ban och därför så ifråga satte jag att han blev bannad för att han använt sig av 1.14 Kritik och kritiserat servern på ett sätt jag då ansåg var konstruktivt men senare insett inte var speciellt konstruktivt. Jag skrev ganska många gånger att hans ban var orimligt och att den var orättvis vilket jag tyckte då och delvis tycker idag och det var troligen därför jag blev bannad. Om jag är bannad på grund av nått annat så får staff gärna skriva det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, jag försökte att lägga mig i någon annans ban så har jag medlat. Det var ett regelbrott, jag har lärt mig från det och inser mitt fel. Eftersom det gått ca en månad sen dess anser jag att jag fått och avtjänat mitt straff, blev sugen på att skaffa ett jobb och det går inte om man är discord bannad så det gjorde att jag kände att jag skulle försöka bli unbannad.

Jag har innan min ban jobbat på Vianor länge (2-3 månader) som erfaren anställd och bidragit till Unive Communityt så jag hoppas inte ett misstag hindrar mig från att bidra framöver.

Om något saknas får det gärna förtydligas under denna tråd

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit rättfärdigt bannad för powergaming, för metagaming, för failRP och sundförnuft. Alla dessa var för länge sedan och har sedan dess lärt mig vad dessa grejer betyder och gör inte det längre.

Har blivit bannad flera gånger men alla andra gånger har bans rivits upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara accepterat att min vän blev bannad och gått vidare, det är inte min ensak att han blir bannad, skulle uppmanat honom att använda de korrekta kanalerna istället dvs forumet. Jag borde ha läst igenom reglerna en extra gång och förstått att jag medlar om jag går andras vägar med bans. Jag har nu pluggat och lärt mig alla discord OCH fiveM regler så jag inte klantar till det framöver.

Tycket inte att min ban ska bedömas på vad min kompis gjort utan vad jag gjort för fel. Jag medlade och erkänner det men kommer inte göra det framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att jag inte ska gå i andras ärenden utan att de själva ska gå genom de korrekta kanalerna för att bli unbannade. Har också lärt mig att man på discorden inte ska försöka bli av med bans utan det ska göras här på forumet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka