Dubbelpost Solan Gundersen | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en kille efter extensiv provokation i självförsvar men det upp fattades säkert som oprovocerat av admin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde t torget för min kompis hade blivit nedslagen och faktistk rdm. Jag åker dit o frågar vad som hade hänt, de börjar då att slå mig. jag springer ut från garageområdet ut på vägen och blir där nedslagen till medvetslös men blir revivead och sen så ska jag köra där i från och de ber mig då gå ut o blockar bilen så gör de för att inte powergamea typ eller va de nu heter. Efter att ha gått ut så springer jag men slår en av snubbarna o han däckar, slår den andra ochskp o sen så slår jag de när de ligger ner o sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte helt säker för vad som räknas för rdm men jag tycker iaf att det där var självförsvar. jag blev nedslagen två gånger och blev revivad av nån troligen staff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två gånger powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? typ inte slå tillbaka och va feg typ. Om jag blev bannad borde iaf de andra bli det. jag åkte till platsen för att fråga va som hade hänt o sen slår de ner mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså antar det för asså jag kommer inte åka o fråga vad som hänt mer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka