Nekad Solan Gundersen | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Solan Gundersen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198326055619/

Ditt Hex-ID: 110000115cd82c3

Vad är din discord tagg? Solan gundersen #0629

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? avstängd i 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en kille efter extensiv provokation i självförsvar men det upp fattades säkert som oprovocerat av admin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord med min vän och han säger att han blivit dödad på torget så jag åker dit. Jag kommer dit och han ligger död framför 5 killar. Jag frågar vem det var o de svarar inte. Jag säger att den som gjorde de gärna får säga det. Jag blir då attackerad av tre av killarna. De jagar mig ut från parkeringen ut på vägen och en nockar mig. De kommer o "spottar" på mig. Jag "vaknar" och går tillbaka och sätter mig i min bil, min kompis hoppar in o jag pekar finger i spelet. De omringar bilen de 5 killarna o hotar mig så jag RPar o går ut. De attackerar mig igen och jag springer igen ut mot gatan, de nockar mig igen o nu dör jag och får en sån 10 min respawn timer. Dock så revivar nån mig, vet ej hur allr de funkar men antar att en staff var där. Jag soringer ut på gatan igen o de jagar mig, nu så e de ba två så jag slår den första och han däckar den andra slår jag också o samma med honom. antar att de dör, precis då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte helt säker för vad som räknas för rdm men jag tycker iaf att det där var självförsvar. jag blev nedslagen två gånger och blev revivad av nån troligen staff. Jag är inte den skyldiga här tycker jag och vet inte om de andra inblandade blev bannade men jag såg att en av killarna va på parkerigen en kvart efter på min kompis skärmdelning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. power gaming 2

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt där ifrånn direkt men anser inte att detta är mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? kommer undvika grupper ty

Har du läst våra regler? Ja

"Jag satt i discord med min vän och han säger att han blivit dödad på torget så jag åker dit."

I din banöverklagelse har du nu erkännt ett annat regelbrott som heter "metagaming" vilket också leder till avstängning. Inte förens du inser dina misstag och är villig att lära dig från dem kommer denna avstängningen att hävas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka