sogaminfack
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/697123
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? sogaminfack#0110
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Jag heter Joakim Lundell jag är 21 år gammal. Just nu är jag väldigt glad då jag håller på att ta körkort och har precis klarat uppkörningen. Jag är arbetslös men fullt upp med att hitta ett jobb som passar mig bra. Förövrigt så gör jag inte så mycket då jag som jag sa söker jobb just nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att börja jobba och vara aktiv väldigt mycket för att få servern att leva på riktigt, kanske bli polis för att få stopp på alla busar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt många inne hela tiden och väldigt många saker att göra.
Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en kompis att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det kan jag inte riktigt svara på då jag inte vet själv men jag tycker det är kul att få göra saker som man kanske inte får annars och att få vara någon som man egentligen inte är.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Tjäna så mycket pengar som möjligt och få med så mycket andra kompisar till unive som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej tanken är att bli medlem här och köra fullt ut på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? sogaminfack#0110
Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2000
Berätta om din karaktär. Jag heter Joakim Lundell jag är 21 år gammal. Just nu är jag väldigt glad då jag håller på att ta körkort och har precis klarat uppkörningen. Jag är arbetslös men fullt upp med att hitta ett jobb som passar mig bra. Förövrigt så gör jag inte så mycket då jag som jag sa söker jobb just nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att börja jobba och vara aktiv väldigt mycket för att få servern att leva på riktigt, kanske bli polis för att få stopp på alla busar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt många inne hela tiden och väldigt många saker att göra.
Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en kompis att det var en bra och seriös server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det kan jag inte riktigt svara på då jag inte vet själv men jag tycker det är kul att få göra saker som man kanske inte får annars och att få vara någon som man egentligen inte är.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Tjäna så mycket pengar som möjligt och få med så mycket andra kompisar till unive som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej tanken är att bli medlem här och köra fullt ut på unive.