Accepterad SoftWillow | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SoftWillow

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? .abbish

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namnet Abbe Jensen, De är en kille på 24 år. Han är allmänt en väldigt spralig och glad kille och han har väldigt mycket vänner i staden unive då han har levt där under lång tid innan. Abbe har väldigt mycket arbetserfarenheter och hans cv är definitivt något utöver det vanliga. Abbe Jensen växte upp med en bra och kärleksfull familj med båda sina föräldrar närvarande och 2 syskon. Ålders skillnaden på Abbe och hans syskon var väldigt stor så Abbe gjorde inte samma saker som sina äldre syskon och vart därför väldigt utanför när hans syskon hittade på saker Abbe inte hade åldern inne för att göra. Men Abbe lärde sig leva med detta och skaffade snabbt väldigt många egna kompisar att hitta på saker med. Den fina villan Abbe levde i som liten gjorde de enkelt för Abbe att hitta massor med kompisar, detta i sin tur gjorde så att Abbe i senare sked i livet hade väldigt mycket kontakter och därför har han kunnat få väldigt mycket arbetsmöjligheter och erfarenheter. Abbe Har gjort det mesta men riktar nu in sig på att börja studera vård och omsorg för att sedan bli kirurg, att hjälpa människor har varit en självklarhet för Abbe under hela hans liv så därför kände han att detta jobb skulle passa honom utmärkt. Sen finns det alltid möjlighet att plugga ännu mer och bli något ännu högre placerad inom sjukvården men Abbe är en väldigt lugn person och tar allting i rätt takt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ungefär 700 timmar på rp enligt steam och jag har varit aktiv till och från fivem i ungefär 3 och ett halvårs tid, Jag har spelat under väldigt lång tid och många förändringar sker men de är inget som jag inte kan anpassa mig efter. Jag kan få rp nivån att bli högre på grund av min erfarenhet, Jag kan seriöst och lugnt hantera situationer utan att lalla och förstöra ett senario. Jag är väldigt pratglad och spralig och kan utan problem göra upplevelsen för andra roligare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att skapa ett bra och roligt senario för alla parter involverade i ett senario och undvika att spela för sin egen vinning och nöje.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna som finns på servern och några exempel är tex: Suntförnuft - Gör inte dumma saker du inte hade gjort i verkligheten, tänk logiskt och gör de som känns mest rimligt och moget att göra i alla olika situationer. Nästa regel är Powergaming - Du ska ej spela för din egen vinning, detta kan vara tex att du inte rpar på att du blivit skadat efter en bilkrock.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 700 timmar på fivem enligt steam och jag har spelat till och från på unive sedan sent 2020.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt förutom att jag vill vara med i unives utveckling och göra allas upplevelse så bra som möjligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka