Nekad Softsky600 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Softsky600

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/orten69anderspoff/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe#1876

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär Mohammed är 22 år gammal och är väldigt intresserad av bilar och snabba hastigheter vilket gör att han är väldigt krävande att jobba sig upp i staden Unive och tjäna ihop cashen, han skulle gärna se sig själv som en laglydig medborgare.
han Ser fram emot en bra och rolig stund i staden Unive. Han har Haft en tuff Bakgrund då han växte upp i husby med två fattiga föräldrar som verkligen försökte göra allt åt han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag är väldigt kreativ och positiv, ochså väldigt pigg med att komma på scenarios och annat. skulle gärna se en massa RP med bland annat gäng och lagliga business, plus att unive verkar ha RP'n är på top på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att RP'n är så jävla bra för att vara owhitelistad förtjänar verkligen dom spelarna ni har! dom e guldddd

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som spelade på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna Ha ett Stort socialt umgänge här och ba glida runt snacka ha de roligt med olika folk och skapa spännande scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma sak som ovan skaffa ett stort socialt umgänge och skaffa sig ett stabilt jobb sen skapa lite spännande scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka