Nekad Softeyes | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Softeyes

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198144439866/

Vad är ditt namn i verkligheten? Efehan

Vad är ditt discord namn? Sweden001#6383

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en väldigt bra bakgrund. Hans drömmar har varit att bli biträndade chef i securitas. Min karaktär kommer att heta Nils Olsson och är 22 år gammal. Hans intressen är att rädda personer eller hålla gatorna borta från det onda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra till att ha hög RP nivå. Jag har spelat nu ungefär en vecka nu och tycker att det är den bästa Svenska RP servern som finns nu. Det kommer vara väldigt roligt att spela med er och med communityn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag hittar ingen annan bra server (Svensk server) och att den här ser bra ut och ser väldigt kul att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag har sökt på FIVEM (Swedish roleplay servers) Så på topp av listan kom det Unive Roleplay utt och det lät interresant

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli rik, inte skjuta sönder personer och när jag jobbar hos securitas så kommer jag hålla gatorna ren och inget brott

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att, jag ska bli en biträdande chef eller jobba hos securitas. Det har jag önskat länge

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Inte just nu men väntar mig att spela på denna

Tillbaka