Accepterad Sodiac | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sodiac

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198070425060/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Sodiac#1506

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1991

Berätta om din karaktär. Hejsan.
Jag heter Rasmus Paulson och har en svensk mamma och en dansk pappa.
Jag är uppvuxen i Helsingborgs lite trassligare områden men har försökt att hålla mig på banan ändå. Skolan var svår då jag inte kände att jag passade in. Under tonåren började jag umgås med fel folk men lyckades ta mig från den banan för att sedan söka mig till nya platser med nya möjligheter och därför hamnade jag här. Jag anser att jag är ganska streetsmart och lojal. Nu har jag bestämtmig för att bosätta mig i eran kommun och finna ett liv, långt bort från kriminalitet och droger, hoppas jag. Jag kommer att göra allt för att inte falla tillbaka till gamla vanor så länge jag inte hamnar i fel umgänge. Jag närmar mig nu 30år, detta kommer med en viss identitetskris men också nytt ansvar för mitt eget liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill falla in i en värld och koppla bort mig från verkligheten. Jag har sett en del av Unive av olika streemers och vill nu prova på att forma denna alternativa verklighet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett mycket på internet och tycker att detta verkar vara en rolig plats att spendera tid på.

Hur hittade du Unive? Diverse streemers!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ta min karaktär framåt i livet och forma den tillvaron min karaktär söker. Jag vill också öva på mina sociala färdigheter och lära känna nya, trevliga människor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill arbeta hårt för att ta mig uppåt i Unive samhället. Jag vill bli någon stor som gått från något mycket litet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka