Nekad Sodaqvist | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sodaqvist

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198319075732/

Ditt Hex-ID: 110000115630194

Vad är din discord tagg? Sodaqvist#9999

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En staff sa "ha en trevligt dag" då sa jag "tyvärr kan jag inte säga detsamma". Jag har ett klipp på när det hände, https://kapwi.ng/c/8nFtRVH5 eller adda mig på discord så kan jag skicka mp4 fil. 1:52 i klippet händer det, sedan 2:20 blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit bannad i 3 dagar för rdm (jag slog min kompis som gav mig sparken från ett jobb en gång. Sen pratade jag med support och blev ungefär otrevligt bemött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. Jag blev permanent bannad från discorden för att jag en staff sa "ha en trevligt dag" då sa jag "tyvärr kan jag inte säga detsamma". Detta hände när jag pratade med med support

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ban för rdm och lall, båda var onödiga bans och låter fördomsfulla fast jag gjorde en burnout (lall) och slog en kompis för att han gav mig sparken (rdm)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat i att göra de sakerna eftersom jag vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte göra lite dumma saker

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka